Salutare!
Dacă ai o nemulțumire, suntem aici să te ajutăm. Poți să ne trimiți un mesaj folosind formularul de contact de pe site, la secțiunea CONTACT, sau ne poți apela la numerele: 0724.319.548 sau 021.335.1155 .
Ce se întâmplă după ce faci o sesizare?
1. Preluăm sesizarea:
Înregistrăm reclamația și îți oferim un număr de referință.
2. Analizăm problema:
-
Respectăm confidențialitatea, conform legii.
-
Tratăm fiecare sesizare cu seriozitate și respect.
-
Investigăm problema amănunțit și obiectiv.
-
Recunoaștem și corectăm rapid orice greșeală descoperită.
3. Te contactăm cu răspunsul:
- Îți transmitem rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, explicațiile necesare, soluția propusă și următorii pași de urmat.
- În cazul unui răspuns nefavorabil, îți vom explica motivele.