Reclamatii - Service Serban

Salutare! 

Dacă ai o nemulțumire, suntem aici să te ajutăm. Poți să ne trimiți un mesaj folosind formularul de contact de pe site, la secțiunea CONTACT, sau ne poți apela la numerele: 0724.319.548  sau 021.335.1155 .

Ce se întâmplă după ce faci o sesizare?

1. Preluăm sesizarea:

Înregistrăm reclamația și îți oferim un număr de referință.

2. Analizăm problema:

  • Respectăm confidențialitatea, conform legii.

  • Tratăm fiecare sesizare cu seriozitate și respect.

  • Investigăm problema amănunțit și obiectiv.

  • Recunoaștem și corectăm rapid orice greșeală descoperită.

3. Te contactăm cu răspunsul:

  • Îți transmitem rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, explicațiile necesare, soluția propusă și următorii pași de urmat.
  • În cazul unui răspuns nefavorabil, îți vom explica motivele.